Anet - Internet Tychy

Internet

Polityka jakości ANet

Nasze usługi są oferowane wg poniższych zasad:



JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG:

  • Staramy się by osiągane prędkości u klienta były bliskie maksymalnym
  • W przypadku podłączeń bezprzewodowych w technologi 5GHz firma ANet nie wykonuje instalacji gdy nie ma pewności działania usługi w opcji którą klient wybrał.
  • Każdemu z naszych klientów bez względu w jakiej opcji i w jakiej cenie wybrał łącze internetowe przydzielamy bez dodatkowych opłat stały zewnętrzny adres IP – jest to jeden w ważniejszych parametrów usługi o których inni nie mówią a który pozwala cieszyć się pełnią możliwości internetu.
  • Każde połączenie do klienta jest wielokrotnie szyfrowane na każdym etapie transmisji danych i zabezpieczone przed potencjalnym podsłuchem.
  • Bardziej niż na prędkości zależy nam na stabilności usługi.
  • W naszej sieci nie posiadamy żadnych limitów ściąganych danych ani ukrytych “polityk jakości” które ograniczają klientowi prędkość łącza po przekroczeniu bliżej nieokreślonych ilości danych z sieci.


MONITORING:
  • Posiadamy stały 24h/dobę monitoring naszych urządzeń w sieci szkieletowej i na nadajnikach. W przypadku wykrycia przerwy w działaniu urządzeń jesteśmy o tym natychmiast informowani poprzez mail i sms – w ten sposób nasi pracownicy są w stanie bez zbędnej zwłoki zareagować w przypadku wystąpienia awarii.


SZKIELET SIECI:
  • Szkielet sieci ANet zbudowany jest w oparciu o sieć światłowodową o przepustowości 1Gb/s.
  • Zmodernizowany szkielet sieci posiada wiele łącz backupowych (zapasowych) dla każdej z baz – w przypadku wystąpienia awarii jednego łącza lub planowej modernizacji urządzeń świadczenie usług nie zostaje przerwane.
  • Każdy węzeł w sieci ANet posiada podtrzymanie awaryjne w przypadku braku zasilania co pozwala zabezpieczyć się na losowe zdarzenia związane z brakiem prądu.
  • Każda z naszych baz posiada zabezpieczenia przeciw wyładowaniom atmosferycznym – jest to istotne w przypadku “sezonu burzowego” – sieć nawet w takich warunkach nie jest wyłączana


OBSŁUGA KLIENTA:
  • Firma ANet posiada Biuro Obsługi Klienta do którego każdy klient może przyjść w godzinach pracy i załatwić swoje sprawy. Po godzinach pracy biura zgłoszenia można wysyłać w formie mailowej lub SMS
  • Dokładamy wszelkich starań, aby Klient został obsłużony poprawnie, tj. otrzymał wszelkie informacje i pomoc, jakiej potrzebuje.


PRACOWNICY:
  • Nasi pracownicy to fachowcy w swojej dziedzinie: szkolenia z sieci komputerowych, bezpieczeństwa danych w dziedzinie informatyki gwarantuje wysoki poziom pracy.
  • Każda osoba w naszym zespole posiada wyższe wykształcenie techniczne i rozwija się w swoim zawodzie.


JAKOŚĆ ŁĄCZ ZEWNĘTRZNYCH:
  • Jako jedni z nielicznych operatorów telekomunikacyjnych w regionie posiadamy łącze o najwyższej jakości i niezawodności w Polsce gwarantowane przez firmę Exatel S.A.